Martha Sif Karrebæk
Professor
Institut for Nordiske Studier og Sprogvidenskab
Emil Holms Kanal 2
2300 København S
ORCID: 0000-0001-7742-3077
1 - 5 ud af 5Pr. side: 10
- 2013
- Udgivet
Rye bread and halal: Enregisterment of food practices in the primary classroom
Karrebæk, Martha Sif, dec. 2013, I: Language & Communication. 34, s. 17-34Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Fodboldkort i indskolingen: Literacy, populærkultur og polycentricitet i en minoritetsdrengs hverdagsliv
Karrebæk, Martha Sif, 2013, I: Nordand – Nordisk tidsskrift for andrespråksforskning . 8, 2, s. 9-31 23 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Lasagna for breakfast: The Respectable Child and Cultural Norms of Eating Practices in a Danish Kindergarten Classroom
Karrebæk, Martha Sif, 2013, I: Food, Culture and Society. 16, 1, s. 85-106 22 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The Amager project: A study of language and social life among minority children and youth
Madsen, Lian Malai, Karrebæk, Martha Sif & Møller, Janus Spindler, 2013, King's College London, s. 1-25, 25 s. (Working Papers in Urban Language and Literacies; Nr. 102).Publikation: Working paper
- Udgivet
‘Don't speak like that to her!’: Linguistic minority children's socialization into an ideology of monolingualism
Karrebæk, Martha Sif, 2013, I: Journal of Sociolinguistics. 17, 3, s. 355-375 21 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 10456
Flest downloads
-
114
downloads
Pigs and pork in Denmark: Meaning change, ideology and traditional foods
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
18
downloads
"”You may now speak to your lawyer”: When interpreters mediate judges’ information to the accused ".
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
14
downloads
Quality in legal interpreting: How to reconcile sociolinguistics with ideas of binary evaluation
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet